Ontdek hier alle info over onze inschrijvingen!
Alle informatie over onze bakkerij, restaurants, kapsalon, schoonheidsbehandelingen en vergaderzalen!

Ouderraad

Wie zijn wij? Het oudercomité vertegenwoordigt de ouders op school. De directie van de school vindt het belangrijk om op de hoogte te zijn van de zorgen en bekommernissen van de ouders. Wij, als oudercomité, proberen datgene wat leeft bij de ouders, aan de school door te geven. Wat doen wij? Wij willen meedenken bij […]

Wie zijn wij?

Wat doen wij?

Wij willen meedenken bij het bijsturen of aanpassen van het opvoedingsproject van de school. Vijf keer per jaar komen wij om 20u samen om:

• te overleggen wat geweest is;
  • te overleggen wat nog komt.

Wij worden drie keer per jaar vertegenwoordigd in de schoolraad.

Hoe kan u ons helpen?

Kom ons ondersteunen. In goed overleg kunnen wij samen een dynamische ploeg vormen die een onderbouwd advies kan geven in overleg met de school. Zo grijpen wij de kans die COLOMAplus ons biedt om het verschil te maken voor onze kinderen. Wilt u ons helpen? Hebt u nog vragen? Neem dan contact op met ons: oudercomite@colomaplus.be.